In het nieuws en meer
Advertentie in Ygenwijs Mag. | Nieuwsbrief van Closer2Talen | Het geheim van Sinterklaas | Advertentie Managementboek.nl
Recensies
“Eindelijk eens iets als team voor elkaar gekregen!”
“Sinds we de teamontwikkelingskaarten gebruiken, begrijpen we elkaar beter. De wekelijkse projectenbesprekingen zijn daardoor nu veel dynamischer en effectiever geworden”
“Sinds we de teamontwikkelingskaarten gebruiken, begrijpen we elkaar beter. De wekelijkse projectenbesprekingen zijn daardoor nu veel dynamischer en effectiever geworden”
"De kaarten bevatten juist ook de rationele kant van de business, onmisbaar in mijn optiek."
De veelzijdigheid van alle 12 de aspecten met daarin de meer rationele kant zoals benchmarking en technologie maakt dat onze projectmanagers met ook een technische achtergrond de kaarten kunnen gebruiken.
Auke van Lieshout, Manager Projectmanagement, Ordina
De veelzijdigheid van alle 12 de aspecten met daarin de meer rationele kant zoals benchmarking en technologie maakt dat onze projectmanagers met ook een technische achtergrond de kaarten kunnen gebruiken.
Auke van Lieshout, Manager Projectmanagement, Ordina
“De maan staat bij ons voor prisoner en de zon voor de player!”
“Over aansluiting gesproken. Op dit moment zit onze organisatie in een veranderingstraject waarbij medewerker en managers worden aangespoord om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Continu wordt keuze van gedrag rondom slachtoffer of leider gespiegeld. Deze kaartenset is hier perfect voor.”
“Over aansluiting gesproken. Op dit moment zit onze organisatie in een veranderingstraject waarbij medewerker en managers worden aangespoord om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Continu wordt keuze van gedrag rondom slachtoffer of leider gespiegeld. Deze kaartenset is hier perfect voor.”
“Het resultaat van mijn team staat: nummer 1 in Nederland”
“Sinds afgelopen jaar zijn we bezig met trainingen op het gebied van gastgerichtheid en verkoop. Zo hebben we ook gewerkt aan ons communicatieproces. Door zelf aan de slag te gaan met de kaarten is het me gelukt om vertrouwen te hebben in het groepsproces. ”
John van Holst, Cafetaria Eethuis van Holst
Lees meer Recensies (vervolg)...
“Sinds afgelopen jaar zijn we bezig met trainingen op het gebied van gastgerichtheid en verkoop. Zo hebben we ook gewerkt aan ons communicatieproces. Door zelf aan de slag te gaan met de kaarten is het me gelukt om vertrouwen te hebben in het groepsproces. ”
John van Holst, Cafetaria Eethuis van Holst
Lees meer Recensies (vervolg)...